lørdag, juli 02, 2016

Trip across the border



God lørdagskveld!

Jeg sitter her og koser meg med hvitvin og svensk snop, for jeg og noen gode venninner tok turen over grensen idag. Vi kjørte oss en tur til Åre. Det tar er ett lite stykke å kjøre men med godt humør og god musikk var stemningen god.  





Vi havnet aller først på godteri butikken, og jeg skulle nesten ønske vi dro hit sist. For jeg kjøpte litt vel mye smågodt pluss en eske med Marianne drops og 70% mørk sjokolade. Vet ikke hva det er med meg og Marianne drops med de har virkelig vokst på meg de siste årene. 

Etter det stod apoteket og systembolaget for tur, etter fult av en tur innom Coop konsum. Nesten litt flaut å si at turen på systembolaget ble billigst for min del. Handlet en del glutenfri mel på coopen shø. 




Vi suste etter hvert hjemmover. Men ble ett stopp på EuroCash nærmere Storlien før vi sa oss helt ferdige. Kunne vell ikke dra hjem uten noen brett med brus eller hva?! Og full bagasjerom blir det når vi er ett par stykker som handler for hver sin husstand. 

Turen hjemover gikk overraskende mye fortere en turen til, men det er vel slik det pleier å være. Kjørte i en del regn da vi nærmet oss Trondheim igjen så vi var veldig fornøyde med å nå hjem før finværet hadde forlatt byen helt. Jeg liker veldig godt at vi alle lo litt da vi åpnet bagasjerommet. Utrolig koselig tur, med flott selskap! Må absolutt gjenntaes når pengboken har fått kommet seg litt etter denne gangen ;) God lørdagskveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)