torsdag, juni 23, 2016

Graffi


God torsdags formiddag!

Igår dro jeg og gubben på Graffi i midtbyen og spiste herlig mat, rett og slett fordi gubben reiser bort på fisketur idag. Da var det ekstra koselig å kunne bruke litt tid på oss selv. Være bare han og jeg der og da. Vi er ikke så alt for ofte ute og spiser, så det er stas når det først blir. Denne gangen byttet vi lokale og dro på Graffi for en gang skyld. Kan ikke bli Frida hver gang. Vi har lært etter vår forrige flause og bestilte oss bord tidligere på dagen. 



Forrige gang vi var her satt vi oppe i 2.egt, men denne gangen fikk vi sitte ved vinduene i første. Gubben bestilte seg spareribs og jeg bestilte meg grillet ørret. Fy flate den var god. Alt for ofte bestiller vi oss biff eller lignende når vi først spiser ute, det er liksom ikke fisk jeg vanligvis går for. Men denne gangen hadde jeg skikkelig lyst på ett fiskemåltid, og jeg angrer ikke. Søtpotetene var og et absolutt pluss ved denne retten.

Til désert ble det en strawberry daiquiri på meg og mørk brownies på gubben. Jeg tror vi begge rullet ut der i fra med hver vår foodbaby. God mat, gode drinker og god stemning. 

Nå er det ikke lenge før gubben drar på den årlige fisketuren og jeg skal gjøre meg klar til jobb. Vi snakkes!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)