torsdag, juni 02, 2016

A sunny Wednesday



God torsdag!

I går dere, hadde jeg endelig litt flaks med fridagen min, og det ble sol og fint vær. Så jeg ruslet opp til min kjære venninne som bor ved Othilienborg, ca. en 40 mins gange, for å lage deilig laksemiddag sammen. Ja, Taco-onsdag ble denne gangen byttet ut med Lakse-onsdag. Funker det og. I hvertfall når vi lager den beste laksen jeg vet om. Soyaglasert laks. 



 Vi var så pass heldige at solen hold seg fremme og varmet mens vi satt ute og spiste. Men før vi rakk å rydde bort middagen å gjøre klar desserten ble solen tilslørt og det ble litt kjøligere å sitte ute i shorts. Vi trakk oss inn for å nyte jordbær med fløte på, og litt vannmelon. Det ble prat om alt og ingenting, og plutselig var det tid for å rusle hjem igjen.

Etter at busskortet mitt har gått ut, og jeg egentlig må få fikset sykkelen min så jeg får startet å sykle til jobb, har jeg ikke orket å bruke penger på å kjøpe enda 30 dager med busskort. Dermed blir det en del gåing for meg, men det passer egentlig ganske fint. Da får bena mine den restitusjonstreningen de trenger, og det er fantastisk deilig å slippe å sitte på buss med masse folk egentlig. Pluss jeg får nytt ekstra godt med frisk luft. Og i går var himmelen bare fantastisk da jeg kom på fremsiden av Gløshaugen. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)