søndag, mai 22, 2016

Week 20


Ukens hendelse: Familiebursdag


Uken hendelse er definitivt familiebursdagen på selveste 17.mai. Det er utrolig lenge siden jeg har tilbrakt min bursdag med min familie, så det var utrolig stor stas for meg. Også kom det så mange! Det ble en fin sjanse til å se så mange som mulig igjen. 

Ukens opptur: Å se gubben igjen


Som alltid når jeg er ute og reiser er det godt å komme hjem igjen. I hvertfall godt å se pusene igjen. Men gubben var reist til Levanger før jeg kom hjem. Så det ble noen ekstra dager før vi fikk sett hverandre i helgen. Det høres kanskje ikke ut som noe big deal for de med avstandsforhold. Men det er da godt å se sin bedre halvdel igjen uansett hvor lenge man har vært fra hverandre. Alltid. 



Ukens beste kjøp: Sushi



Denne uken har vært ganske handlingsfattig pga røde dager, reising og jobb. Så her må jeg bare ramse opp sushien vi kjøpte på lørdagen. Jeg blir faktisk sulten på sushi bare ved tanken på den. Det var så himmelsk godt. 



Ukens irritasjon: Småfly

Det var ikke noe problem eller irritasjon i seg selv å reise oppover i et lite Widerøe fly. Jeg bare hater take off og landinger i slike småe fly hvor jeg kjenner alt. Også synes jeg de svinger så innmari brått. Da vi skulle lande i Bodø så jeg nesten rett ned på hustakene til folk, og lurte på når om de hadde tenkt å rette flyet opp før landing. Jeg er ikke redd for å fly, men jeg blir en smule nervøs i slike fly. 




Ukens små(store) glede:  Elina

Det var definitivt en glede å se alle igjen på reisen nordover, men det er noe ekstra spesielt med å se denne tøtta her igjen. Hun som tok tak i ene fingeren min og geleidet meg ut på kjøkkenet for å få meg til å hente en twist til henne. Hun som begynte å le bare jeg tok frem fingeren og "luftkilte" henne. Hun som jeg satt bak i bilen og sang i lag med. STAS.





Ukens "hekta på":  Ta bilder


Er det noe jeg har vært hekta på i løpet av denne uken så må det være å bruke det nye kameraet mitt. Jeg er så fornøyd, og det er så enkelt å overføre bilder til telefon og data. Og det gjør det jo enda gøyere å bruke. Reisen fra jeg har tatt bildet til det ligger på instagram eller på bloggen er så kort. Det er en fryd for meg som liker og forevige det meste. 

Ukens låt: Breathe




Summary of last week:

Happening - Celebrating my birthday with family. 
Upswing - Seeing my better half again.
Best buy - Sushi <3
Annoyance - Flying with small planes...
Small delight - Spending time with the gal I'm godmother to!
Hooked on - Using my lovely Olympus Pen.
Song - Seeb-Breathe feat. Neev

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)