søndag, mai 01, 2016

Trying out Decrusto


God søndags morgen!

Jeg har gått på min første blogganbefaling ever, tror jeg. Det er mange som snakker varmt om Decrusto's black peel off mask, så jeg bestemte meg rett og sett for å prøve den ut. Jeg har lenge kun hatt produkter for å bekjempe fet hud og kviser, dermed er det på tide å adressere andre problemer, blackheads. 

Jeg bestilte meg pakketilbudet med peel off mask og ansiktskrem, og pakken kom hjem til meg på fredag. Det er alt for tidlig til å anbefale eller vurdere produktet men jeg har lyst å komme med ett førsteinntrykk for å kunne sammenligne det med hva jeg synes etter å ha testet denne en stund. 

Decrusto the original black peel off mask: Enkel og grei å føre på. Lukter relativt lite, men jeg har tidenes dårligste luktesans. Tørker fort og er grei å rive av. Jeg er ikke noe storbruker av peel off masker så jeg syntes denne var relativ vond å rive av, men det var overkommelig. Om det funket? Jeg vet ikke om det er noe jeg skal kunne se etter første gang, men jeg tror jeg hadde litt høye forventninger. Den tok med seg en del, ja, så det gjenstår å se etter å ha brukt den flere ganger. 

Decrusto liposome facial cream: Etter første bruk kan jeg nesten konstantere med at denne ikke er en krem jeg kommer til å bruke oftere en etter å ha brukt peel off masken. Den er på nippet til å være for fet og klissete for min type hud. Selv om den trekker fort inn. Men, jeg skal gi den en sjanse. 

Jeg er veldig spent på om disse produktene ender opp med å bli en del av min faste rutine eller ikke. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)