onsdag, mai 18, 2016

This is not goodbye



Kjære vakre Selstad,

Da er det snart  tid for å si adjø for denne gang. Hjemreisen til Trondheim starter kl. 17 med buss til Bodø lufthavn. Det er litt vemodig men samtidig veldig godt å skulle rette nesen hjemover igjen. Til mitt nåværende hjem. Jeg skulle ønsket jeg kunne være her lengre, ta igjen tid med flere. Dratt på kaffebesøk til alle tanter, onkler og søskenbarn. Spist flere middager laget av mamma. Nytt flere koselige kaffekopper på morgenkvisten med pappa. Tvunget alle til en runde med gin rummy, som gjærne tar et par timer. Gått tur rundt Selstadvannet. Flere ganger.

Men på en liten "helgetur" som dette er det begrenset med hva man rekker. Derfor var det utrolig stas at så mange kom til bursdagskaffe i går. Jeg fikk sett flere en jeg til vanligvis gjør på en ukes ferie. Når jeg ikke har bosatt meg på hjemplassen blir det dessverre så alt for sjeldent at jeg de fleste i familien. Men jeg vet at jeg kommer tilbake hit en gang snart. Og det er en deilig trøst. Så istedet for ha det bra, velger å si: På gjensyn!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)