søndag, mai 22, 2016

Sushi & Flowers

God søndag!

I går kveld hadde jeg og gubben endelig en skikkelig kveld sammen, som vi ikke har hatt siden før konfirmasjonen forrige helg. Jeg reiste hjem til mamma og pappa, og da jeg kom hjem igjen var han reist til Levanger. Det var veldig godt å se han igjen da jeg kom hjem av kveldsvakt på fredagen, men enda deiligere å møte han på solsiden på lørdag og faktisk gjøre noe sammen. 



Da vi bestilte mat fikk vi beskjed om at det var 50 minutters ventetid. Det er noe av det lengste jeg har opplevd, men på samme tid gjorde det ikke så mye. Fint vær og sol slår aldri feil på solsiden! Så vi ruslet til Meny, kjøpte oss noe og drikke  og satte oss i solen og ventet. 

Etter spaserturen hjem skal jeg love dere jeg var sulten på sushi. 




Som alltid bestiller jeg mine to favoritter når vi bestiller sushi hos Sushibar, Sake roll og Chilli Salmon. Så bestiller gubben en han vil også får han smake noen av mine så vi får ca 9 biter hver. Ble fire biter sashimi denne gangen, da vi begge var sulte og redde for å ikke bli mette. Denne gangen husket vi og å bestille med en ekstra chillimajones, det er jo så godt!

Jeg fikk og bursdagsgave og blomster da vi kom hjem. Han overrasket med å ikke kjøpe roser, men en vakker blomsterbukett i samme farge som jeg foretrekker rosene i. Nydelig og sommerlig kombinasjon og gjør seg fint på bordet i disse dagene. Og gaven? Den nyeste sommerparfymen fra Escada <3. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)