mandag, mai 09, 2016

Sunshine Workout


God mandags kveld!

Jeg føler meg heldig som nå har tidligvakter hver mandag i det faste vaktskjemaet på jobb. Det er så deilig å starte uken med riktig døgnrytme og ettermiddagen og kvelden fri. Ekstra deilig idag med det utrolig fine været vi har hatt i Trondheim.

Da jeg kom hjem av jobb idag var det bare å skifte om og smøre seg inn i sololje og komme meg ut. Ved sykehuset ligger det nemlig en park med masse treningsmuligheter, og der var planen å trene sammen med 2 spreke jenter. Det ble en godkjent utholdende styrkeøkt og vi hadde det veldig gøy på sammen på trening. 






Det er ikke bare sosialt å trene sammen, det er også gøy å dele øvelser og utfordre hverandre. Når jeg er sammen med andre tørr jeg oftere å prøve ut noe nytt. Og jeg tørr å teste meg på ting jeg kanskje ikke klarer. Dessuten blir jeg veldig motivert av hva de andre to jentene klarer! 

Dette skal definitivt gjentaes!



1 kommentar:

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)