torsdag, mai 19, 2016

Home, coffee & love


God torsdag!

Da er jeg på plass i Trondheim igjen. Borte bra, hjemme best, er det ikke så? Selv om det alltid er godt å være hos mamma og pappa, og selstad for alltid vil være mitt barndomshjem, er Trondheim blitt mitt hjem. Det er her jeg har skapt mitt liv med min forlovede og våre kjære to puser. Som for øvrig ble veldig glade i går da matmor kom hjem. 

Planen i dag var egentlig å komme meg opp litt tidlig så jeg rakk å trene, men det skjedde liksom ikke. Dagsformen er ikke der, og det er litt ergerlig når jeg ikke starter på jobb før kl 4 og har god tid. Det er likevel nokk å ta tak i her hjemme, så jeg får lytte til kroppen og prøve å få gjort andre ting en trening i dag. Pusene setter nokk veldig stor pris på at matmor er hjemme helt til hun skal på jobb. Det merker jeg på dem, så oppmerksomhetsyke og klengete de er. Det er så kos <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)