torsdag, mai 26, 2016

Binge Watching Wednesday




God torsdag!

Seriøst, denne jenta her er tidenes værste binge-watcher. Derfor er det et seriøst problem å bli hektet på en serie hvor det ligger masse episoder ut. Enda værre er det at det er så spennende at jeg ikke klarer å legge det vekk. De fleste serier klarer jeg å legge fra meg, men ikke SKAM, The 100 eller Grey's Anatomy. Sist nevnte måtte jeg bare slutte å se på for det tok opp så mye tid.

Men i går tok kaka. Jeg fikk ikke gjort noe fornuftig hjemme. Og jeg satt oppe lenge i natt. Så får jeg gjort noe fornuftig i dag før jobb, nei. Jeg skal rekke å trene og dusje jeg. Og da regner jeg med at det etter det er tid for å gjøre seg klar til jobb. All negativitet til side, det er bra jeg har fått det ut av systemet. Nå må jeg vente på nye episoder. 

Jeg klarte å rive meg løs fra mac'en i går for å dra på en joggetur og å møte jentene og lage taco. Det var stas, for jeg har sett dem siden før 17.mai. Jeg hater "tiden går så fort" klisjéen, så jeg velger heller å si, jeg ante ikke at det var så lenge siden sist jeg var til min gode venninne i kroppanmarka. 





Det ble prat om alt mulig, og det som er så gøy med å være så forskjellig er at vi har forskjellige måter å tenke over visse ting på. Det gir praten fylde at vi ikke har samme måte å se på diverse problemer på. Jeg føler meg faktisk veldig voksen etter å ha sett SKAM og innsett hvor annerledes problemene vi har nå er. Ikke gammel. Ikke misforstå. Jeg synes det er en fin ting å føle meg voksen. 

Men nå er det bar e å hoppe i treningstightsen å få unnagjort litt trening. Dette har vært uken for raske treningsøkter altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)