tirsdag, mai 24, 2016

Assembly of a dresser


God kveld!

Her kommer et innlegg bedre sent enn aldri. For det ble mye senere en hva jeg hadde tenkt. Etter jobb var jeg og handlet meg en kommode på IKEA med hjel av Svigerfar som stilte opp med bil. Da han spurte meg om jeg likte å montere svarte jeg litt ydmykt at det gikk da helt fint. Lite viste jeg at jeg skulle bli så ivrig at jeg glemte tid og mat helt. 

Jeg vet jo at jeg er av typen som ikke klarer å vente med å få noe på plass med en gang. Men jeg prøvde å tenke at jeg bare skulle begynne, før det ble middag og trening. Skuffene kunne jeg alltids ha tatt imorgen siden jeg har fri. Men neida, så ivrig ble jeg at hele kommoden med 6 skuffer ble ferdigmontert med en gang. 



Og tror dere da at jeg bare lar ting stå? Neida, måtte jo så klart rydde ut av den lille trallen jeg har hatt alt av sminke, accessories, strømpebukser og alt dikke darier - og få det i kommoden! Og hvor skulle jeg gjøre av trallen, jo i boden. Som da også måtte ryddes. Timene føyk av sted. Og pusene storkoste seg med å bytte på å springe tulling rundt soverommet, hvor jeg monterte, og ligge i den nye kurven jeg har kjøpt til dem. Stas.

Still, alle timene var jo til slutt verdt det da! En fryd å komme inn på soverommet nå. Og det rareste av alt, det virker så mye større. Til tross for at jeg har skviset inn enda ett møbel. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)