søndag, mai 15, 2016

A flight back to home

God kveld!

Da er denne kroppen godt plassert i en sofa på hjemplassen i nord etter en lengre flytur og biltur. Det er ikke bare bare å reise til små steder i nord. Det ble en litt lengre flytur en det jeg er vandt til da flyet mellomlandet både i Brønnøysund og Sandnessjøen. Og små Widerøe fly er liksom ikke favoritten min heller. Likevel, det var liksom verdt det å komme frem litt tidligere. 





På flyplassen ble jeg møtt av mine kjære foreldre som hadde kjørt opp til Bodø for å hente meg. Ett godt gjensyn. Og været her i nord, typisk nordnorsk kjølig og regnfull maivær. Men, så utrolig godt det er å komme hjem til mamma og pappa. Det er noe med å være her og ta det helt med ro. Nyte utsikt av fjord og fjell. Kan jo aldri bli lei av denne utsikten her, uansett vær.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)