mandag, april 11, 2016

Week 14


Ukens opptur: Treningsglede


Vet dere hva, i uken som var hadde jeg en utrolig treningsglede. Hver økt var gode å gjennomføre og var god i ettertid til tross for gangsperre og stølhet. Jeg tror jeg endelig har kommet meg i flyten igjen. Og det er på tide å feire at det går såpass bra med kneet som det gjør. For det er en opptur!



Ukens beste kjøp: Mat?


Tror helt ærlig jeg ikke handlet annet en mat i forrige uke. Boksen med tyggis til jobben er jo verdt å nevne da. For jeg tygger mye tyggis på jobb, og drive på å kjøpe de små pakkene kan jo bli dyrt i lengden. Nå har jeg en boks som varer en stund. Bare litt ensformig med samme smaken da... Haha nei nå kom jeg på, kjøpte meg jo en ny leppestift fra NYX forrige uke, den var RÅ. 

Ukens irritasjon: Oppvask


Mitt neste hjem SKAL ha oppvaskmaskin, sånn er det bare. For vi har ikke alltid tid til å stå å ta oppvask hver dag etter jobb, men mat må vi jo lage. Så det hender at den står og bygger seg opp og da blir den til en irritasjon. 

Ukens motivasjon: SOL


Finvær er alltid motiverende. Jeg tror dette blir året med utetrening for å si det sånn, det blir mye løping iallfall. Jeg vurderte nesten å løpe hjem fra jobb idag. Det er så deilig å være ute når solen varmer. I går gikk jeg og gubben opp til svigerfar, og det ble så varmt til slutt at jakke og skjerf måtte av. HERLIG. Jeg blir glad av at solen varmer kinnene mine, jeg merker at energinivået boostes. 


Ukens små glede: Spoone

Å våkne til at gubben trekker meg nærmere til seg er en små glede verdt å nevne. Og at Jax, minstepusen, kommer og koser i armkroken så si hver morgen. 

Ukens "hekta på": Jorbær og mango



Jordbær og mango er en fantastisk herlig kombinasjon, iallfall om du treffer riktig og får en skikkelig moden mango som smelter på tunga. Som regel når jeg har trenet på 3t går jeg innom Rema på vei hjem igjen. Der pleier de av og til å ha jordbær til en billig penge, så da ender jeg med å kjøpe en kurv og en mango. Mye bedre å spise denne komboen når jeg får søtsug, enn å prøve å tilfredstille det med en brødskive med syltetøy eller te med honning. Gleder meg til å prøve denne komboen til sommeren, da er jordbærene enda bedre ;)


Ukens oppdagelse: Dokumentarer

I går endte jeg og gubben opp med å se en dokumentar om Daft Punk, og det var ganske interresant. Og det slo meg at vi aldri har sett på dokumentar sammen, så jeg måtte bare si det til gubben. Jeg tror  jeg rett og slett må se flere dokumentarer jeg. 




Ukens sang: Tornado






Summary of last week:

Upswing - Joy of doing workouts.
Best buy - NYX lipstick.
Annoyance - dishes and no dishwasher...
Motivation - Sunshine. 
Small delight - Waking up next to him and a kitten in my arms.
Hooked on - Strawberries and Mango.
Discovery - Documentaries, why dont I watch them more often? 
Song - 4ten - Tornado. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)