tirsdag, april 05, 2016

Week 13


Ukens opptur: Ladestien

Søndagsturen på Ladestien topper nokk denne ja. Jeg har egentlig ikke ord for hvor deilig det var. Kjenne sola på kinnet, lukte sjø, tang og fjære. Også er det kjempestas å gå tur med så flott selskap.



Ukens beste kjøp: TGR kopp

Jeg og gubben har drukket av disse siden vi kjøpte dem, og jeg har lagt merke til hvor mye lettere det er å få i meg nokk vann med en slik kopp med sugerør. Jeg tar småe slurker mer eller mindre hele tiden. Love it.


Ukens irritasjon: Nese-helvette

Nå er nesen langt verre denne uken men det irriterte meg fortsatt stort i forrige uke også. Jeg var tett i nesen når jeg våknet, og ble tett i nesen om kvelden. Hadde plutselige nyseanfall nå og da i løpet av dagen, og kunne også bare bli plutselig tett midt på dagen. Plagsomt når jeg var og er helt frisk ellers. 

Ukens motivasjon: Tid

En deilig motivasjon jeg hadde i forrige uke var at jeg hadde en ukes ferie og masse tid. Jeg fikk gjort litt mer av det jeg ellers ikke prioriterer så mye tid til. Og jeg fikk gjort ting jeg savner å gjøre. Blant annet å dra på kafé og gå turer.



Ukens små glede: Café

Onsdags ettermiddag dro jeg på Kafé med Silje, og vi spiste den fantastiske kyllingssalaten de har på Jordbærpikene og jeg fikk drukket en deilig café latte. Det var skikkelig stas, og jeg håper det blir gjentatt snart, gjerne med hele jentegjengen.

Ukens "hekta på": Musikk

I forrige uke oppdaterte jeg meg litt på kpop verdenen, og har nesten hørt på de nye låtene jeg har oppdaget konstant. Flere av dem har jeg kun hørt på igjennom youtube, men nå kan jeg høre på dem på vei til jobb, på trening og ute på joggeturer. DEILIG.

Ukens overraskelse: Jobb

Det overrasket meg så pass stort at jeg måtte skrive det på statusen på Facebook. For som regel når jeg har ferie så tar jeg turen innom IKEA og handler litt. Når jeg er der opp til 8 timer hver dag så orker jeg sjeldent å handle samme dagen, så det blir som oftes på fridager eller i ferien. Men denne gangen har jeg vært så fokusert på trening og andre ting jeg ville gjøre at jeg rett og sletten har "glemt" det. 

Ukens sang: Hate






Summary of last week:

Upswing - Hiking along Ladestien.
Best buy - TGR jar.
Annoyance - Blocked nose...
Motivation - Having time. 
Small delight - Going to the cafés.
Hooked on - Listening to new music.
Surprise - Not going to IKEA during my week off. 
Song - 4minutes - HATE. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)