torsdag, april 21, 2016

Wednesday's New In

God Torsdag!

For en grå og trist dag det er idag da dere, skjønte med en gang jeg sto opp at det kommer til å bli hardt å motivere meg selv til å komme meg ut på en joggetur før jobb. I tillegg er jeg ganske støl etter økten i går, og jeg vurderer derfor sterkt å utsette det til imorgen. Jeg har også oppvask og klesvask på to-do listen idag, så kanskje det er på tide med en treningsfri dag? 

Anyways, på tide å være en skikkelig blogger og dele mine nye innkjøp etter gårsdagens shoppingsrunde. For jeg finner som regel noe på salg jeg! 


• Genser -  BikBok 

• Matt leppestift - NYX, Cubus

• Hvite ankelsokker (favoritten) - Cubus

• La Roche-Posay Effaclar Skintonic - Vitus Apotek

• Disney Vans - Urban

Genseren er av deilig og behagelig stoff. Den har jeg selvfølgelig også kjøpt i svart som jeg har på meg idag. Den er lang i armene, men kort i livet. Noe som jeg foretrekker med slike tettsittende gensere da jeg er en person som liker at hele buksa vises. Eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte den i hvit var at på slike hvite gensere er jeg dømt til å få full av sminke etter 1 dags bruk. Det var forøvrig en på stativet som noen hadde prøvd som var full av foundation, haha. Men genser til 99 cash når orginalprisen er 249,- er en fin deal. 

Da vi poppet innom Urban hadde jeg ikke forventet at JEG skulle falle for noen herlige Disney Vans. Stod og kikket på dem, prøvde og var veldig usikker også spurte gubben meg "har du noen vår/sommer sko da?". Svaret er at utenom joggesko eller sandaler som passer 20 grander + så har jeg ikke det. Jeg måtte spørre han hva slike sko passer til da? For de klaffet ikke heeelt med den mørke militærgrønne buksen jeg hadde på meg igår. Svaret er jeans. Råkul match. Spent på om jeg finner noe annet de passer til. De satt iallfall som støpt på foten etter som de hadde i størrelse 35. Da er det bare ment to be. (små fot i norge er ikke lett altså!)


Ellers må jeg le litt av meg selv som måtte kjøpe en 5 pakk med hvite sokker kun fordi jeg ikke hadde noen rene hvite igjen. Jeg har sikker 20 par eller noe, men de går så fort i vask rett og slett fordi hvite sokker blir skittne etter en dag. Men, så er de det eneste som ser fint ut i joggesko eller vans etter som jeg foretrekker å brette opp buksene. 

Skintonicen i Effaclar serien fra La Roche-Posay har jeg hatt lyst til å prøve en stund nå. Jeg er veldig fornøyd med ansiktskremen jeg har i samme serie, passer perfekt til huden min. Litt inspirert fra koreansk ansiktspleie har jeg innsett at jeg har for få steg i rutinen min. Sminkefjerner, rens og krem er ikke nokk til å bekjempe fet og uren hud. Denne her er mikroeksfolierende og skal fjerne døde hudceller, redusere urenheter og redusere porestørrelsen. Jeg er spent på om den holder det den lover! Store porer er min største fiende. 



Matt rød leppestift fra NYX måtte bare bli med meg hjem helt enkelt og greit fordi jeg har mistet min matte røde fra Isadora, og jeg har lyst å teste ut flere produkter fra NYX som er et fint budsjett merke. Herregud, som jeg kan rable om shopping da! På tide å få gjort noe nyttig idag... Ha en fin torsdag da!



Seems like I could write about shopping for ages, but I am going to try and keep the english version short. Yesterday's shopping round had some sweet results. I found a comfy sweater, which I bought in grey and black. Long arms and short waist, which I love because I don't like hiding details of my jeans/pants. I also found some sweet Disney Vans for spring and summer use. This is my first pair of Vans ever so I am pretty excited. 

I bought the skintonic in the Effaclar series from La Roche-Posay because I am pretty satisfied with my daily facial lotion. I hope it works as promised! I am also dying to try out more products from the budget brand NYX, so I got this matte bright red lipstick. I have lost the one I had from Isadora and I've been missing having this colour! It is a must have. 

Now it is time to do some laundry and dishes! Although the plan was to do a 5km run, I feel like using the hours I have before work to do something at home. I can always run before work tomorrow ;) Have a nice day!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)