onsdag, april 20, 2016

Wednesday with You

God kveld!

I dag har jeg og gubben virkelig hatt en kjæreste dag i og med at vi hadde fri begge to. Det var utrolig deilig å kunne tilbringe hele dagen sammen og faktisk gjøre noe ut av dagen, i stedet for å bare sitte hjemme å glo på Netflix. 

Vi var først på 3T midtbyen og unnagjorde en treningsøkt. Det ble en real eksplosiv ben økt for min del, mange sett og mange pauser. Jeg tok så mange sett på knebøy at jeg kom helt ut av telling. Men det værste under eksposive økter er og blir pausene. Da er det greit å ha noen jeg kan snakke med eller spotte på deres sett. Sånn sett er det herlig å trene sammen med gubben. Også var det deilig at beina føltes så bra ut idag til tross for litt støl hamstrings etter spurt treningen i går. 



Etter trening ble det en liten tur hjem for å spise, dusje og ordne oss, før det bar tilbake til Midtbyen for å finne bursdagsgave, shoppe litt og spise mat. Jeg koste meg jeg der jeg suste rundt og fikk sjekket ut diverse "I love Sale" tilbud på torget, men jeg tror gubben slet litt. Han liker rett og slett ikke å handle klær, spesielt ikke på travle dager. Men vi hadde en litt morsom seanse inne på PARK hvor jeg fikk han til å prøve diverse jakker. For det første er det utrolig rart å se han i noe annet enn en grønn jakke, for det andre er det rart å se han i andre jakker en en typisk rett og plain vårjakke. Rart hvor vandt du blir til å se folk i spesifikke ting. Jeg fikk til og med gubben til å prøve en skinnjakke, og det var ett rart syn!

Da det var tid for mat kom vi over dagens utfordring og skuffelse, Graffi var helt stappe full. Jeg skriver utfordring for det er rett og slett det det kan være når både jeg og gubben er sulten og ting ikke går helt på skinner. Men vi endte til slutt opp på en restaurant vi er veldig glade i, og fikk avsluttet vår kjærestedag på Frida med deilig mexikansk mat. 

Absolutt ikke feil det ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)