mandag, april 04, 2016

Ladestien



God kveld!

Da var mandagen snart over, og jeg kjenner at det blir tidlig kveld i kveld da jeg var oppe så tidlig som 5:30 imorrest. Likevell, jeg kan ikke bare gå å legge meg uten å dele bildene fra gårdsdagens tur ute på Ladestien. 

Alle jentene var samlet på lørdag og da snakket vi om at vi måtte få til en tur neste helg vist det var fint vær. Lite viste vi at det fine været ville komme dagen etterpå. Så da jeg satt her på bloggespotten min forleden og så solblå himmel måtte jeg bare få med jentene på tur. 

For et fantastisk vær det var å være ute i! Blå himmel, sol og så si vindstille. Og det er ikke værst, siden Ladestien går langs havkanten. Også var det varmt nokk til at det holdt med treningstights, genser og jakke. En deilig smak av vår som utrolig mange benyttet seg av. Vi var langt fra de eneste som var ute på søndagstur.

Nyt bildene :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)