søndag, mars 06, 2016

Week 9



Ukens opptur: Sommerferie

 Ja, litt tidlig ute med det, men når sommerferien er i boks begynner jeg å glede meg. Bestilte billettene idag faktisk. Så nå er det bestemt. Årets ferie blir en langhelg i Lyon. Det er på tide at jeg får oppdaget Frankrike samt besøkt min kjære søster i Lyon. 

Ukens beste kjøp: Adapter

Jeg har den siste tiden maset etter om det er noen som har en smarttelefon å låne meg. Viste seg at de fleste som hadde noen til overs hadde telefoner som krevde større sim-kort en nano. Jeg gikk lengre frustrert før jeg oppdaget at det var bare å kjøpe en Nano-til-micro adapter. Og voila, problemet var løst. Så nå sitter jeg er men en Samsung s4 lånt av en venninne. 




Ukens irritasjon: Telefonskrap

Min ca 9 måneder gamle telefon har blitt redusert til irriterende skrap. Den funker jo, men jeg får hverken hørt på musikk eller lydbøker til og fra jobb da lydinngangen er ødelagt. Skjermen kan til tider fuske og nekte å slå seg på. Og enkelte ganger "hopper" skjermbildet rundt. Samt så har jeg opplevd å få skjermen delvis eller helt dekket av snøstorm. 

Og når tror dere det er gøyest at skjermen ikke slår seg på? Jo, når jeg må ha frem bussbilletten... 

Ukens nedtur: Same as above

Det er litt drit at en såpass ny telefon skal gå rett i dass. 

Ukens motivasjon: Frihelg

Jammen ta er det deilig å ha frihelg. Og det motiverer også. Det går helt greit å pløye seg gjennom 5 arbeidsdager når du vet at helgen venter på deg allerede kl 17 på fredags ettermiddag. Og selv om helgene alltid går litt for fort, så har den denne gangen vært litt lengre enn normalt. 




Ukens små glede: Blomster

Selv om jeg oftes kjøper dem selv, så er det en herlig glede å ha i hus. 


Ukens sang: Feral Hearts

Hvordan har deres uke vært?




Summary of last week:

Upswing - booked tickets for summer holiday.
Best buy - nano-to-micro sim card adapter.
Annoyance - Messed up phone..
Downswing - It was a pretty new phone.
Motivation - Knowing its weekend soon. 
Small delight - Flowers
Song - Kerli with Feral Hearts. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)