tirsdag, mars 15, 2016

Stuff to do when life gets to tedious


Når livet blir for ensformig er det bare en ting å gjøre, lage en liste. En liste med ting å gjøre for å gjøre en ellers så kjedelig hverdag litt mer fargefull. Det kan da iallfall ikke skade å prøve. ;)


1. Send venninnen din rebus-meldinger av smileys. 

Seriøst, check. Og hun tok den ganske bra også. Når ellers skal jeg få brukt alle de forskjellige emojiene. 

2. La være å gjøre de tingene du pleier.

Hjemme pleier jeg å ta oppvask, vaske klær, blogge, spille på xbox, børste kattene, rydde, se på tv/serier osv. Men hva om jeg en kveld ikke får lov til å gjøre det jeg pleier, hva skal jeg finne på da?

3. Gjør noe som er høyst unormalt.

Høyst unormalt for meg vil for eksempel være å prøve å spille FIFA. Det ville nokk tatt seg ut, og sikkert vært latterlig morsomt (og en smule frustrerende) for gubben å se på.

4. Lære noe nytt

Lære å telle til ti på romansk. Lære å stå på hodet. Lære teksten på en sang. Det er mye nytt å lære seg om man bare tenker seg litt om. Det vil alltid være noe å lære.


5. Ta bussen ett random sted og utforsk

Jeg betaler da 740 kr for å busse til og fra jobb i mnd, og en og annen gang til og fra venninner. Jeg kan da virkelig utnytte disse 740 kr litt bedre. 

6. Dans i regnet

Gjenoppleve barndommen. Jeg nekter å tro at jeg er den eneste som lar meg friste når det regner ute. Jeg tenker alltid tanken. Kanskje jeg bare skal hyre meg opp og gjøre det neste gang?

7. Stå rart opp

Jeg står alltid opp på samme måten; Kaster av meg dyna, drar høyre så venstre ben ut av senga, sitter i noen små sekunder før jeg røyser meg opp og er teknisk sett stått opp. Hva med å krabbe helt til andre siden av senga, eller hva med andre enden?

8. Si JA!

Jeg trenger å lære meg å være litt mer impulsiv. Spontan. Jeg er ofte den som står å tenker over alt det går utover istedet for å si "JA!" om jeg blir spurt om være med på noe. Just go with the flow for once.




A list of stuff to do that will, hopefully, make life mor colourful.

1. Send your friend rebus messages of smileys.
2. Have one evening where you can't do what you usually do at home.
3. Do something that is highly unlikely of u.
4. Learn something new
5. Take the bus to random places
6. Dance in the rain
7. Get out of bed in new strange ways
8. Say YES more often


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)