tirsdag, mars 29, 2016

Last piece of Easter

Hei,

Jeg sitter på sofaen med gubben og nyter en rolig tirsdags kveld. Vi har spist pizzabakern pizza og sett Mordern Family. Det fristet meg lite å stå å lage middag etter en god med slitsom treningsøkt, og jeg regner med at det fristet gubben like lite etter første dag på jobb etter påsken. Så det var veldig greit med litt enkel tirsdagsluksus. 



Delet noen stemningsbilder fra påskeaftem med dere. Selv om både jeg og gubben kom rett fra jobb til matlaging, ryddig og litt stress var det en veldig koselig aften. Vi er jo så ofte borte hos svigermor eller far og spiser så jeg synes det er ekstra stas å kunne ha dem over hit på middag. God mat ble det, og gubbens første lammelår er godkjent. Etter det ble det tv, skravling og snop. Jeg koset meg mye!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)