mandag, mars 14, 2016

Indecisive



God kveld,

Jeg har dessverre ikke fått til å være så aktiv her de siste dagene. I helgen var det mye som foregikk da det både var jobbhelg og jobbfest. Så på søndag ble det kvalitetstid med gubben og daffing, før det ble jobb igjen idag etterfulgt av trening og middag. Livet går liksom bare i sirkel for tiden, til og med jeg selv synes at hverdagen er litt ensforming og kjedelig. 

Jeg er så ubesluttsom og bruker mye tid til å lure på hva jeg skal finne på og hvor jeg skal starte å ta ett tak for å komme ut av denne bobla. Jeg vet jeg ønsker å bruke den kreative delen av meg litt mer og har allerede funnet et DIY prosjekt jeg vil gjøre, men jeg er så ubesluttsom at jeg får liksom aldri begynt. Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal trene før dagen er der, og det fører til mye ombytting på det jeg trodde jeg hadde planlagt. 


Jeg er også så ubesluttsom på hva jeg skal gjøre mens gubben studerer. Skal jeg jakte på en 100% stilling eller skal jeg benytte sjansen som er nå å ta et årsstudium? Kanskje få noen poeng innen markedsføring og salg? Men samtidig så er det skummelt da det påvirker økonomien vår osv. Men jeg klarer ikke bare sitte her å gjøre samme regla lengre. Jeg må slutte å være ubesluttsom å gå for ett valg. 

Men jeg lider av ubesluttsomhet, og det påvirker alt. Og når jeg står der og sliter med å ta ett valg, ja da går jeg i den samme svært nedtråkkede stien jeg har gått i før. Så mange ganger. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)