tirsdag, mars 08, 2016

In two years

God kveld!

Er det bare jeg som sitter å snoker tilbake i tid på min egen instagram konto? Fryktelig interessant å se hva jeg postet i fjor og året før det igjen kontra nå. Hvem jeg var i 2014 og den jeg er nå er to helt forskjellige personer. Det skulle jo bare mangle da det er 2 år med erfaring. 2 år i jobb imot fersk ansatt. 2 år med nye reiser, opplevelser og vennskap. Mye skjer på to år, og det er litt greit å få litt perspektiv på det.

Jeg tror jo som oftes at jeg er den samme jeg, men jeg er jo slettes ikke det. Noen interesser har avtatt og andre interesser har startet. Enkelte har jeg bare glemt. Prioriteringene er annerledes, ja, hverdagen er annerledes. 

Mars 2014




Mars 2015



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)