mandag, mars 21, 2016

Easter time!


Heisan!

Det har nesten blitt en uke siden sist jo! Uff så slapp og uinspirert jeg har blitt altså. Og nå sitter jeg i sofaen og prøver å komme med en oppdatering mens jeg aller mest har lyst til å ta meg en dupp. Jeg er så trøtt. Så ting har ikke forandret seg stort siden sist, livet går fortatt i det samme mønsteret som før. 

Jeg ser med andre ord veldig frem til påske, høytid og røddager byr jo på litt andre hverdager enn de samme gamle. Til tross for at det blir jobb påskeaften, og dermed bypåske i år også, håper jeg på at det kan bli tid til å drive på med litt andre ting. For hva vil jeg gjøre i påsken? Jo nå skal vi se:

1. Gå tur med kvikklunsj og kakao som niste
2. Spille kortspill
3. Følge med på påskenøtter
4. Se krimserier
5. Ha quiz kveld
6. Gå tur langs fjæra
7. Lage kakao
8. Kjøpe gule tulipaner
9. Nye påskefavoritten - kolibristenger
10. Strikke!
11. Gå rundt i superundertøy og ullsokker og få en "følelse" av å være på hytta
12. Spille brettspill
13. Pynte/male egg
14. Lage påskemuffins
15. Lese krimbok


To do during easter:

1. Go for a hike with chocolate as snack
2. Play card games
3. Watch "Påskenøtter"
4. Watch crime series
5. Have a quiz night
6. Walk along the seashore
7. Make hot chocolate
8. Buy yellow tulips
9. Eat my favorite easter candy
10. Knit
11. Walk around in thermal underwear and get a feeling of being at a mountain cabin.
12. Play boardgames
13. Decorate eggs
14. Make easter muffins
15. Read a crime book.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)