onsdag, mars 09, 2016

Before work playlist

God morgen!

Nå som jeg har en telefon hvor lydinngangen fortsatt funker merker jeg godt hvor mye musikk på øret har å si en tidlig morgen på vei til jobb. Hvordan enkelte låter fyller meg opp med energi eller setter fantasien i full sving, som igjen gjør meg våken og inspirert. Gira til å dra på jobb og gjøre en bra innsats. 
Så her er noen av låtene jeg elsker å høre på før jobb.


30 Seconds to Mars - Up in the air


T-ARA - Sugar free


Selena Gomez - Kill 'em with kindness


CLMD, Astrid S - Dust


Muse - Knights of Cydonia
 

Hedegaard - Make you Proud


2NE1 - CRUSH


SunMi - Burn




Heres a list of songs that are damn good to listen to before work. I am so happy that I am currently borrowing a phone where the sound plug-in still works, and I can listen to music on the bus to work again. Love it!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)