lørdag, mars 05, 2016

A saturday morning


God lørdags morgen!

Det er jammen deilig med frihelg. Ekstra deilig var det å ha tidligvakt igår, så helgen startet allerede klokken 17. Før hadde jeg sen fastvakt fredag før frihelg, men med det nye vaktskjemaet jobber jeg tidlig fast. Veldig godt! 

Så nå kan jeg sitte her, på lørdags morgen, med kaffekoppen å føle at helgen allerede er godt i gang. Planen i dag er å få unnagjort ukens siste treningsøkt før jeg skal rydde og vaske i leiligheten. Gubben har arbeidshelg, og jeg vet selv hvor deilig det er å komme hjem å slippe å føle at det er tusen ting man skulle gjort. 

Derfor skal jeg sanke noen husmor og kjærestepoeng før jeg skal bort ikveld. Ikveld er det pysjamas og disneyfilmer med jentene som gjelder. Og jeg gleder meg til å ta det helt med ro, knaske snacks og se barndomsminner som Pocahontas og Ringeren i Notre Dame igjen. Det blir stas! 



Good Morning!

It feels pretty great with a weekend off. A tad bit extra than usual because I had an early shift yesterday, so my weekend off started as early as 5pm. I used to have a fixed evening shift, but from now on every shift before a weekend off is an early one. I am pretty happy about that.

Todays plan is to do this weeks last workout and then clean the apartment and have some dinner ready before my fiancé comes home from work. He is working this weekend and I know how great is is to come home to a tidy home. I want him to be able to relax, without feeling that there are thousand things to do. 

Thats why I am going go collect some housewife and girlfriend points before I'm going away tonight. I am meeting up with the girls to snuggle up in a couch with snacks and disney movies. Nostalgia! Cant wait to rematch movies as Pocahontas and The hunchback of Notre Dame. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)