torsdag, februar 11, 2016

Willpower

God torsdags formiddag!

For en slapp formiddag det har vært. Jeg har sløset bort flere timer med å se de siste episodene av The 100. Helt hekta. Og jeg klarer ikke å la være å binge watch. Jeg bare må vite hva som skjer eller så kreperer jeg. Meeen, siden de neste to sesongene skuffende nokk ikke er på Netflix så er jeg jo bare nøgd til å ta meg en pause. 

Til tross for serie-avhengighet har jeg klart å få unnagjort en økt med mobilitetstrening. Ja jeg gjorde det mens jeg så på. Funket veldig greit! Jeg har nå hatt tre dager med trening på rad, så det var godt med en rolig økt. Selv om det noen ganger kan være vanskelig å se på rolig økter som trening. Men, det må jeg bare lære meg. 




Å ha en tung treningsuke har ikke vært lett. Denne uken har jeg vært ekstra tung og sliten i kroppen. Det har vært tungt å komme seg opp om morgenen, og tungt å få kroppen i gang. En typisk ting som skjer etter en periode med gode treningsuker. Så til tross for tung treningsuke har jeg prøvd å holde øktene kort og effektiv. Med null motivasjon så er det viljestyrken som er drivkraften. 

Og med ett par helger på rad med festligheter, ser jeg veldig frem til en helg uten en dråpe alkohol. Det kommer til å bli godt for kroppen. Denne helgen skal den få en sjanse til å hente seg ordentlig inn igjen. Med det satser jeg på å klare å komme meg igjennom enda en tung treningsuke. For det går jo faktisk veldig bra, selv om hodet ikke er helt med. Det er det som er verst med å føle seg tung, hodet låser seg fast på det. Jeg blir gående rundt å tenke på det, og da føler jeg meg bare enda tyngre. Så en ting er veldig sikkert, jeg får testet viljestyrken! 

Og så langt så duger den bra;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)