fredag, februar 05, 2016

Stretch out

Hei og god fredag!

Jeg skal snart dra å  gjøre ukas siste arbeidsinnsats før det blir helg på meg og. Det skal bli litt deilig å ha fri imorgen, og da vurderer jeg å stikke å gjøre ukas siste treningsøkt. Bare for å ha det gjort. Noen ganger sitter det rett og slett langt inne å komme seg på trening på en søndag. Da er det ofte styrkeøkten på overkropp som faller bort, og det er jo litt dumt.



Ellers er femte uke med treningsplan snart overstått, og jeg føler fortsatt at det går veldig bra. Jeg merker fremgang og det er en kjempemotivasjon. Neste uke kommer den første av to tunge treningsuker og jeg er spent på om det kommer til å gå bra. Så langt har jo treningsplanen min motivert meg til å gjennomføre, det er bare å krysse fingrene for at den hjelper meg de neste ukene også.

Etter en økt med langkjør på tirsdag og en økt med eksplosiv styrke i går, var det veldig godt å kjøre på med en restitusjons økt idag. Det ble 25 min på ellipsemaskin med lett motstand, og masse bøy og tøy etterpå. Innimellom alle de intense øktene er det veldig godt å kunne kjøre en rolig økt. Og det er iallfall godt å løsne litt opp på de musklene som begynner å bli støle etter gårdagens økt ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)