onsdag, februar 03, 2016

See you next year; January

Hei og god onsdag!

Idag ble trening byttet ut mot oppvask, klesvask og diverse gjøremål hjemme. Helt greit å få god tid til det før jobb i kveld. Så kan jeg de neste dagene fokusere på å få gjort treningene som gjenstår denne uka. 

Enn at det er første uken i februar allerede. Jo, første måned av 2016 har liksom gått litt fort, selv om det har skjedd mye og dagene har vært fylt opp. Det er jo ikke sånn at jeg bare har slasket bort tiden heller. Det er faktisk første måned jeg har blogget hele 33 innlegg. Nå har jo ikke det vært så vanskelig da jeg har vært dårlig på å oppdatere de tidligere årene. Men jeg er litt stolt likevel!


Inspirasjon/Inspiration: Hello January






Månedens første innlegg/First update: From 2015 to 2016



Månedens siste innlegg/Last update: 9 things that annoys me

Favoritt innlegg/Favorite update: Sunday skiing




Bilder fra Januar/Photos from January:













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)