onsdag, februar 24, 2016

New in the home.



God kveld!

Det gleder det lille interiørhjertet mitt når jeg får in nye ting til hjemmet, som fyller opp en tom vegg, fylle opp brettet på bordet eller lignende. Glasslampefoten er en utgått vare fra IKEA, så snart den dukket opp på listen over utgående varer viste jeg at jeg måtte sikre meg en av disse. Glasslampefoten heter BRÅN 30 cm, og det er fortsatt igjen av den som er mindre om den skulle falle i smak. 

Lysestakene på brettet i kobber å stål ble kjøpt på salg på ÅHLENS, de er rett og slett bare rålekre. Jeg som er så glad i kobber måtte bare ha disse. Den svarte staken er fra TILLFÄLLE kolleksjonen på IKEA. Det er faktisk den minste av lysestakene i kolleksjonen, jeg drømmer om å få hjem de to største gulvstående stakene. Det er en limited collection, så jeg anbefaler dere å sjekke den ut før det er tomt. 




Bildet under henger rett over senger på soverommet. Dette var ett deilig tomrom å få fylt opp med noe. Jeg har vurdert å male en "gavl" til sengen, bare for å fylle opp rommet men dette bildet er langt bedre. 

Jeg har alltid hatt lyst på bildet, og tenkte jeg skulle slå til på tilbudet som var for litt siden. Det var frem til jeg så kollegaen gå bort med utstillingen og jeg skjønte at det var utsolgt. Jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk tak i det siste. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)