søndag, februar 14, 2016

Father & Son

God søndags kveld.

Jeg har vært dårlig til å sanke husmorpoeng i helgen så da jeg kom hjem etter brunsj hos svigermor idag var det bare å sette i gang. Jeg har til nå vasket X antall maskiner med klær og tatt oppvasken. Også har jeg leket mitt med pusene. Og innimellom alt dette har jeg sneket inn et par episoder med Sleepy Hollow. Tror dere ikke jeg har funnet enda en serie å se. 

Jeg skulle egentlig ha trenet idag, men mye søtsaker både i går og idag har gjenlatt en tung og trøtt følelse i kroppet at jeg har måttet innse at det var best å ta fri. Fysioterapeuten min sa at det var vitkig å lytte til kroppen, og jeg prøver så godt jeg kan. Synd det går utover overkropps øktene, men jeg får bare sørge for at det blir gjort neste uke. 




Men til det jeg ville vise dere idag. Det var et rolig formiddagsøyeblikk hvor begge pusene lå side om side oppå expedithyllen vår. Det er sjeldent de to ligger såpass lenge i ro side om side at jeg rekker å få tatt så mange bilder av dem. Gubben sprang og fant en leke og viftet med bak meg så jeg fikk noen bilder hvor de så i kameraets retning. 

Åh så fine bilder det ble. Gjør matmorhjertet ganske lykkelig. 





Got some beautiful photos of our two lovely furballs, just wanted to share them with you. It is not often that they lay besides each other long enough for me to take pictures, but today they did. Father and son, side by side. I'm so happy. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)