fredag, februar 19, 2016

Almost weekend.

God fredags morgen!

Snart helg for de fleste, og snart helg for meg. Frihelg nemlig. Bare en senvakt igjen ikveld så blir det helg på denne jenta også. Jeg ser fram til det, for det betyr at andre og siste tunge treningsuke for denne gang er over. Tunge treningsuker er tunge å gjennomføre, rett og slett på grunn av at de krever mer tid og energi av deg. Logisk nokk.

Det blir mindre oppvask tatt, mindre klesvasker gjennomført, og det ble dessverre også mindre tid til bloggen denne uka. Jeg kjenner de to førstnevnte irriterer meg langt mer en noe annet jeg ikke har fått tid til, for i går ble jeg rett og slett rot-stressa. Og da er det bare å rydde noe da, så jeg fikk endelig eksen med julepynt som har stått på soverommet inn i boden. Også fikk jeg ryddet litt  smårusk her og der så stressnivået roet seg. 



Men før det hadde jeg tatt på meg broddene og vært ute og løpt hastighetstrening. Det var veldig godt det. Spurtet diverse distanser langs stien ved elven, og fikk nydelig utsikt med på kjøpet. Så mørkt og stille som det var lå gatelysene å speilte seg i den blanke nidelven. Og det er faktisk et vakkert syn. 

Idag er det max styrke som står på planen, jeg skal bare kaste i meg siste skvettene med kaffe før jeg trør av gårde til treningssenteret. Nest siste treningsøkt, det er bare å stå på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)