tirsdag, januar 26, 2016

Golden coffee, knits & colours!

God tirsdag!

Jeg har alltid syntes at tirsdager var værre en enn mandager. At det er da manglende søvn og medfølgende trøtthet slår inn. Så her sitter jeg da og sturer i dataskjermen, mens jeg prøver å holde øynene åpne. Kanskje jeg for en gang skyld skal komme meg i seng tidlig, men det blir jo som regel bare med tanken. Jeg har jo og fri imorgen, så det er ikke noe stress om jeg er sent i seng. Likevel, om jeg overrasker meg selv med å legge meg tidlig så kommer jeg meg tidligere på trening. Motivasjon.

Vi er da inne i siste uken av Januar. Rart. Jeg har litt lyst å si til alle andre at det har gått veldig fort, Januar har bare rast forbi. Samtidig så er jeg ikke enig i det. For det har skjedd mye, både på jobb og ellers. Her er iallfall noen instagram bilder fra starten av Januar og utover. 


[Golden coffee • January inspo • Coffee snack ]


[knits and dots • Beautiful Trondheim • First run of the year]


[Outfit flashback • Formal vs casual • NITTIO]


[New in: Green plants • Grey face • Knit, shirt and ripped jeans]


[Ice queen • snowed down bike • white three]


[Colourful girls • Out in the snow • Work look]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)