lørdag, november 14, 2015

Flashback: Outfits 2011

Hei og god lørdag!

Det er frihelg og egentlig ganske forbanna deilig. Jeg er så heldig at jeg trives så utrolig godt på jobb, og nå for tiden er det ekstra artig. Men, det er deilig med et lite avbrekk innimellom. I pysjamas og med en kopp kaffe. Men det blir ikke lenge, idag skal jeg ut å se om butikkene i Trondheim kan tilby noen flotte jule/nyttårskjoler. Om ikke, bestiller jeg fra nelly i kveld.

Men, dette er jo et tilbakeblikks innlegg. Og jeg har i noen år vært utrolig flink å kartlegge stilen, selvfølgelig i for av outfitsbilder. Året 2011 har jeg nesten slike bilder annen hver dag. Jeg hadde heldigvis kommet jeg ut av den gremmelige stilen jeg hadde i 2010 og begynt å beherske sminke og løsvipper litt bedre. Jeg hadde ikke helt kommet meg ut av den i starten av året da, men her kan dere virkelig se utviklingen og forbedringen utover året. 



VÅR 2011



SOMMER 2011



HØST/VINTER 2011



Noen av de antrekke på siste bolke må jeg si jeg kunne ha gått med idag. Bare med annet tilbehør og hårsveis. Savner også det å bruke strømpebukser med mønster, den med tatoveringsmønster var jo bare utrolig rå (antrekk m/grønn kjole). Ser og det er mange plagg jeg nå angrer på at jeg ikke har i skapet lengre. Og jeg er nesten nøgd til å skaffe meg noen støveletter som er minst kneehøye. 

Det minner meg litt på om at jeg må tørre litt mer. Det er jo det jeg alltid har stått for, å tørre å prøve og å tørre å gå i det jeg vil. Ikke det jeg føler samfunnet dikterer at jeg skal gå med. Selvfølgelig blir jeg jo eldre, smaken min forandrer meg, jeg har andre forpliktelser, men jeg står fortsatt for det samme. Så jeg finner litt inspirasjon i å se på disse bildene. 

Flasback outfits 2011: I had started to develop a good personal style after trying out a lot. I was still a bit caught up in the messy crazy style i had during 2010, but had started to get the hang of make-up and coordinations of clothing. You can really see the development through the year. At the last bulk of pics, there are outfits I could wear today. Just with different accessories of course. 

Looking though this reminds me what I stand for. To dear to try out and to wear what I want. Not what the society around me dictates that I should wear. And even though I get older, and my style change, and I prioritize different, I still stand for the same. So I find a lot of inspiration watching these pic. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)