mandag, oktober 12, 2015

Sweet October!

2010:



Det var måneden der alle kreative sjeler på Norges Kreative Fagskole virkelig kunne utfolde seg på årets halloween fest; som ble avlyst pga brannalarm. Husker jeg og min kjære venninne hadde lagt så mye tid i kostymet at vi fant oss en annen fest å dra på. Vi var ugler/fugler for faen! Synd de råkule gresskarene bare måtte stå på lokalet ensom og forlatt... Ellers hadde jeg sidecut og var hyppig på hårfarging. Farget både mitt hår og min venninnes. 


2011:



Høsten dette året var jeg kommet godt i gang med å ta opp fag til allmenn påbygging, og koste meg med historie og naturfag. Det jeg uansett husker best fra oktober dette året var høstferien og turen hjem til alt kjært. Fikk noen nydelige bilder av snølagte fjell, kost meg med min favoritt jente og fartet rundt i bygda med min mor. 


2012:




Oktober i 2012 hadde jeg knapt vært en måned i Wolverhampton i England, og det var tid for et deilig gjensyn med gubben! Vi hadde ordet hotel og billetter og  hadde en fantastisk weekend i Birmingham, bare jeg og han. Vi lå på tidenes kuleste hotel, designet for å være simpel og enkel. Vi vandret rundt i byen og nøt frokost og middager på forskjellige restauranter. Også tok vi turen innom The National SEA LIFE centre i Birmingham som var en minneverdig opplevelse. 


2013:



Høsten 2013 er den eneste høsten som virkelig har vært tung for meg. Eneste gangen mørket var ekstra mørkt og all alenetiden holdt på å gjøre meg riv ruskende gal. Fra juni samme og til oktober hadde jeg gått arbeidsledig, søkt på tusen jobber og kun vært på ett intervju. Svar virket det som om ingen ville gi. Kom jeg til å få meg jobb i det hele tatt? Så mange bekymringer surret rundt i hodet. Men jeg prøvde så godt jeg kunne å kose meg med kjære venner.


2014:



Ingen overraskelse her, i oktober i fjor var jeg fortsatt en lykkelig gal kattedame og fotograferte pusene i hytt og pine. De svarte tegnene i ansiktet til Jax var virkelig kommet frem, noe som fikk og får de blå øynene til å lyse frem. Vi kunne se hvilken fin herrepus han ville bli. Dexter var fortsatt nogen lunde sær, men det hadde kommet seg mye. 

Oktober 2015: ja, hvordan vil du bli da?


Flashbacks of how October month has been the past 5 years. Fun to see how the pictures changes year by year as my life changes. 2010 was full of colours and creativity as I was embarking on my last year at Norwegian College of Creativity. In 2011 I was studying to get enough credit to go to the university and what I remember most is the one week I spent home at my parents. In October 2012 my boyfriend came to visit me in uk, and we spent a wonderful weekend in Birmingham. In 2013 I was tired of searching for jobs, and my mood was dark and my head full of worries. But I tried my best to stay brave. In 2014 I was a happy crazy cat lady, and loved to see how my cats evolved.

So october 2015; how will you be?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)