tirsdag, oktober 20, 2015

From my point of view

De som følger meg på instagram har sikkert lagt merke til en ny type bilder på kontoen min. Da en kjær venninne tipset meg om denne ideen, falt jeg pladask for den. Og det er så enkelt som outfit-bilder mer eller mindre i fra min egen synsvinkel. Jeg har hatt det veldig moro med det så langt, og merker det er noe jeg liker å gjøre. Tenkte jeg kunne samle alle antrekkene i et lite innlegg for dere. 

Nå er det kveld for min del. Fysio time imorgen kl 9 og deretter jobb i 8 timer. Regner med at når jeg endelig er hjemme igjen kommer jeg til å falle pladask i sofaen og hente fram Elder Scrolls Tamriel unlimited. God natt :)











Følg meg  @ THEGIRLONEDGE

If you follow me on instagram you might have noticed a new type of pictures at my account. When a dear friend of mine tired me of these type of photos I decided to try it out. And I've been loving it and find it addictive. Expect more of these type of outfit photos - from my point of view. 

Folloe me @ THEGIRLONEDGE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)