torsdag, oktober 08, 2015

Dear October

Kjære Oktober! Du har vært her en liten uke nå, og jammen er du ikke fin. Med deg har du brakt kaldere luft, morgenrfrost, blå himmel, solskinn og flotte farger. Jeg elsker deg, du er en nydelig måned og en måned som gir så mange kreative inntrykk. Jeg blir så glad når du kommer. Du rekker langt inn til den lille kreative Synnøve, og det liker jeg. Det er vel kanskje derfor jeg er så glad i høsten. Både du og høsten bringer med dere noe helt egent og poetisk. Mai og Vår er fine de også, men de rører ikke ved meg slik som dere gjør. Jeg skulle bare ønske flere viste å sette pris på dere, Oktober og Høst. For jeg gjør det, og så innmari mye.



Dear October! You've been here a little week now, and damn you're nice. You have brought with you colder air, frost, blue sky, sunshine and beautiful colors. I love you, you are a lovely month and a month that gives me so many creative impression. I get so happy when you're here. You reach far into the small creative me, and I like that. That's probably why I'm so fond of autumn. Both you and autumn brings something absolutely unique and poetic. May and Spring is fine as well, but they do not touch at me like you do. I just wish more people appreciate you,  October and Autumn. Because I do, and so incredibly much.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)