fredag, september 11, 2015

ROMB design earrings

SPONSET


God fredag! Da nærmer helgen seg med stormskritt for de fleste. Helgen min starter ikke før kl 20 imorgen, og slik er det nå fra tid til annen i butikkarbeidslivet. Men nå, til det jeg hadde tenkt å skrive om og grunnen til at innlegget er merket med sponset. Dette er vel en slags hybrid mellom venninnegave og en gave i bytte mot et innlegg. Jeg har nemlig mottatt ett par øredobber i fra ROMB Design.

ROMB design er drevet av min gode venninne, Alina, som jeg møtte da vi begge studerte utenlands i Wolverhampton for noen år siden. Faktisk en av de første jeg ble godt kjent med over der, og en mer kreativ person tror jeg det er vanskelig å komme over. Ikke bare designet hun fantastiske produkter mens vi gikk på skole i lag, men hun tegnet, malte, lagde nøkkelringer, smykker, øredobber og mer til. Og jeg har vært så heldig å få noen av disse herlige tingene hun lager opp igjennom årene, men dette er de første ROMB design øredobbene jeg har. 

Jeg falt pladask for disse da jeg så dem i etsy butikken til ROMB design. I fra en nydelig asymmetrisk sølvfarget stein henger det lærreimer i svart, hvitt og grått. Formen er elegant og behagelig. Noen ganger ser jeg for meg at det ligner på en fugl, andre ganger på en person. Men det beste med dem er hvordan de matcher håret. 

Er du interessert i øredobber som er unike og som ingen andre har, anbefaler jeg å ta en titt på ROMB design via:

<3 Etsy



Dear Alina, thank you for these magnificent earrings. 

ROMB design is a brand with unique handcrafted leather earrings, and if you want something no one else has i recommend you take a look at ROMB design's Etsy shop. I truly love the shape of these. How it starts with an asymmetric silver stone, and ends with leather strips in black, grey and white. I love how it sometimes resembles a bird and other times a person. It is minimalistic in its simple design, but yet delicate and elegant. And I adore how it matches to my current hair. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)