onsdag, september 09, 2015

Navy King


God kveld, folkens! Det er jammen ikke så veldig varmt om kveldene mer eller hva? Ligger her på sofaen og fryser på beina jeg. Jeg merker det veldig godt at det for tiden er mye kaldere på gulvet. Nesten sånn at jeg vurderer å finne frem ullsokkene igjen. Jeg hadde egentlig bare lyst å snike inn et kveldsinnlegg før jeg tar kveld. Og litt selvskryt?

Bloggen har inneholdt veldig mye ting og minner i det siste, så jeg tenkte det var på tide å vise trynet mitt. Sånn ser jeg ut altså. Haha, neida. Jeg var bare veldig fornøyd med å knekke koden på caps + oppsatt hår. Det er ikke alltid det passer antrekket å ha håret ned, og da havner jeg jo i ett aldri så lite dilemma når jeg vil ha caps på.  Også har jeg har sett noen på treningssenteret vel og merke, som har sportet caps og hestehale, så noe trigget meg til å prøve å få det til å fungere med hårdott. 



Vell, va synes dere? Jeg synes det fungerer utmerket!

Jeg er så for sportye elementer i antrekket for tiden at jeg har dregd frem de gamle gode capsene mine. + baseball jakkene da. Herregud, kan ikke glemme dem ass. Det er kanskje litt sent på året etter som sommeren begynner å nære seg forvandling til høst, but hey. Jeg har så lyst å bruke mye av det som bare har ligget der i skapet, som jeg ikke har brukt på en hel evighet. Det føles iallefall slik. 

Samtidig så har jeg og funnet tilbake til den tykke eyelineren igjen. Det er noe som egentlig alltid skjer når det nærmer seg høst. Sommer = lett sminke, høst = tyngre sminke. Dessuten har jeg vært veldig off på sminke i sommer, og gikk en lengre periode uten. I kjent synnøve stil så kommer det da en motreaksjon etterhvert. 

Nei, nå må jeg karre meg i seng. God natt!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)