mandag, september 28, 2015

Happy monday!



Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg, bortsett fra at jeg har det ganske fantastisk akkurat nå. Etter at jeg var på tur med gubben til Theisendammen via iladalen igår kveld, så daffet jeg i Kari Traa Trikse undertøyet mitt og innså hvor fantastisk det er til å slappe av i.  Så etter en kjapp hjemmetreningsøkt etter job heiv jeg den på. Og nå etter å ha tatt oppvask sitter jeg her da i sofaen med et deilig fruktfat bare til meg! (og tidenes lemus under ene øyet, haha!) Og gjett om jeg skal kose meg! Pære, banan, aprikos og mango. Åh, det var en perfekt moden mango skal jeg si dere!



Jeg har snart varmet den fine rosae risposen min for tredje gang idag. Jeg er så sår etter treningen igår at jeg prøver å mjuke meg litt opp med å varme meg. Og mens jeg nyter dette fruktfatet skal jeg lage meg en aldri så liten liste over ting jeg må huske å gjøre før det bærer av gårde til Oslo på fredag. 

Til nå har jeg kommet på:

• Jeg må få vasket jeansene mine, de skal være med. Noen gode fine gensere også. 

• Tror jeg må se om jeg får fjærnet noen flekker på ene maxi-kjolen.

• Jeg skal rekke å støvsuge på torsdagen, da blir sikkert gubben glad.

• Samt å rydde litt smårot her og der. (øredobber, negelakk og slikt som bare er over alt)

• Jeg må finne meg en god Self-enpowerment bok på Audible til buss og flytur.

• Gå igjennom potensielle antrekk, så jeg ikke tar med for mye.

• Børste pusene både en og to ganger.

• Og jeg kommer nokk helt sikker på mer!


Se på hun som skal spise all den frukten! Haha. Etterpå tror jeg at jeg skal unne meg en kopp te med honning i mens jeg surfer rundt Audible etter en bok. Eller kanskje jeg bare skal høre ferdig The Secret? Jeg elsker bøker som har med tenking og hvordan det påvirker oss. Eller om hvordan vi kan ta kontroll over tankene istedet for at tankene skal kontrollere oss. Og jeg digger å lytte til lydbøker når jeg reiser. 

Etter at jeg har nytt fatet med frukt og koppen med te begynner det vel å nære seg tiden for senga. Hvis jeg bare lar vær å skru på xboxen og spill eller å sette på en serie så får jeg nokk til å komme meg tidlig i seng. Jeg er sliten. Men sliten på en god måte. Og imorgren skjer jo det store-største-ever: jeg skal klippe meg kort!


Dont quite know what to say except for that i'm at a pretty good place right now. After last night walk with my partner I realized how awesome my Kari Traa Trikse super underwear is to just relax in. So thats what I'm currently doing. After working out and doing the dishes I made myself a plate of fruits I'm going to enjoy while making a list of what I have to do before traveling to Oslo on Friday. I definitely have to find a self-empowerment book on audible to listen to while traveling, or maybe I should finish The Secret first? Anyways, I'm going to refrain from turing on the xbox or putting on some show on the telly, so I'll manage to get to bed earlier that usually. I'm tired, but tired in a good way. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)