onsdag, september 09, 2015

A new dawn, a grey morning



God formiddag! Denne morgenen går så mye tregere en hva jeg tenkte den skulle gjøre. Jeg skrev meg en lang liste over hva jeg skulle rekke idag, før jeg gikk å la meg igår. Og jeg begynner å få litt dårlig tid. Klesvask, oppvask, støvsuging og vasking av gulv venter på meg. Jeg må bare få slukt i meg siste koppen med kaffe. Som jeg lagde veldig sterk, da jeg var så trøtt imorrest.

Om dere ikke har gjettet det, ja jeg har fri idag. Og dermed skal jeg få shinet opp denne kåken, slik at gubben kan komme hjem til et pent og ryddig hjem for en gang skyld. Nei, jeg roter ikke så mye, men jeg er flink på å utsette ting. Og jeg er veldig flink til å be han støvsuge når han kommer hjem. Ikke denne gangen nei.

Dessuten har jeg i det siste følt at jeg ligger bak rutinene både hjemme og på jobb. Så jeg jobber for tiden med å komme meg på toppen igjen, og ikke under alle gjøremålene. Og da gjelder det bare å ha litt selvdisiplin.

Og den kan jeg fortelle dere, den har jeg begynt å finne tak på igjen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)