tirsdag, august 25, 2015

Yellow corner, Yellow corner


God morgen! Jeg har en treig og slapp morgen her i pysjamas, trolltryne og kaffekoppen i hånda. Jeg var nemmelig våken ganske lenge igår og monterte bokhylle. Til tross for at jeg var opp grytidlig i går. Jeg er faktisk litt imponert over meg selv for jeg var utrolig trøtt. 

Denne bokhylla har jeg sikklet på en god stund, og plutselig var den på salg og skulle ut av sortimentet. Siden den er så gul å fin kunne jeg ikke la sjansen slippe.  Så da måtte jeg bare høre med ei venninne om hun kunne bistå med bil, og det klaffet bra igår kveld. Så da ble det en liten spontantur til IKEA. 

Da pakken lå i gangen hjemme stod jeg å vurderte en stund om jeg bare skulle legge meg eller montere den. Tanken på den fine gule fargen i hjørnet gjorde at jeg ikke klarte å dy meg, jeg bare måtte. Trøtt eller ei. OG jeg er så glad jeg gjorde det - for idag er jeg sliten! 



Det gjorde veldig mye med romfølelsen å få en bokhylle i dette hjørnet. Det føles mer som ett hjem, og litt mindre som en leilighet. Det gir endelig spisekroken mitt personlige preg, for det var litt vel hvitt på den siden av stua. Jeg gleder meg til å få proppet den med bøker og permer. For den blir ikke så ryddig og tom lenge. 

Den stygge brune bokhylla, som dere så vidt kan se ett snev av i øverste bilde,  for den skal nemlig byttes ut med et etterlengtet vitrineskap. Jeg prøver å finne ett å finn.no i et forsøk på å spare litt penger. Er det noen her i trondheims området som har ett hvitt vitrineskap er det mulig jeg er interesert ;) Rop ut!

Med et vitrineskap på plass vil vi få frigjort mye plass på kjøkkenet som er fylt opp med servise og glassboller. Og kjøkkenet trenger sårt mer plass og litt mer praktiske løsninger. 


Ble det ikke fint?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)