torsdag, august 06, 2015

Coffee beans & a cup of Joe


God morgen! Hver morgen jeg har senvakt så finner jeg det så utrolig deilig å kunne slappe av hjemme, gjøre noe fornuftig, slappe av med ett eller annet. Akkurat nå er det full avslapping med kaffe i den nye koppen og lydboken "The Mortal instruments: The glass city" som spilles av Audible. Det har blitt så spennende at jeg nesten ikke klarer å legge den fra meg. Lå oppe alt for lenge i natt og hørte på. Men siden jeg har senvakt går det helt fint å være litt trøtt om morgenen.

Fikk kaffebønner i gaveposen igår, men vi har verken kaffemaskin med kværn eller egen kværn. Det tok meg likevel ikke lang tid å tenke ut flere bruksområder til bønnene. De lukter jo helt himmelsk så bare det å ha dem i en kopp for luktens skyld er dekorativt. Kaffebønner er også perfekt til å ha i stedet for dekorsand under lys. Og jeg ser for meg at telys med vaniljelukt blir en perfekt kombinasjon. Jeg har jo lagt min elsk på vaniljelysene på IKEA, men har dem i alle andre formen en telys. Må kjøpes!



Planen i dag var egentlig å trene, men med en støl og sliten kropp som har fått litt lite søvn, er det greiest å flytte treningen til imorgen. Skal trene ben, så det blir en ekstra fordel å ikke komme på jobb i morgen med gangsperre. Det kan jeg heller ha i helgen når jeg har fri. 

Så i dag blir det å ta litt oppvask, vaske klær og klippe klørne til pusene før det vil være tid for å komme seg på jobb. Jeg har en kl 14-22 vakt idag og imorgen igjen før jeg har en etterlengtet frihelg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)