onsdag, juli 22, 2015

Sushi and knitted sweater

Heisann! Idag har jeg hatt en aldri så liten minilørdag. Jeg jobber på selve lørdagen så jeg har denne onsdagen fri. Passet perfekt for da ble det tid for shopping og sushi med herlige jenter! Det er veldig deilig å kunne treffe venner og sosialisere litt midt i uken. Det er fin måte å ladde opp til en arbeidshelg også. Så jeg skal nokk overleve 3 arbeidsdager til før det blir en liten helg på meg. Det var også utrolig deilig å møte igjen en kjær venninne fra Bodø. Og det er alltid sushi inne i bildet når vi treffes, digger det!

Jeg som nettopp har fått lønn klarer jo ikke å la vær å finne meg noen plagg i butikkene. Jeg har en del angst for å bruke penger som sitter igjen etter tiden jeg var arbeidsledig, så får ofte dårlig samvittighet etter å ha brukt penge på klær til meg selv. Men som en av jentene sa idag "hvis jeg ser noe jeg bare må ha, så må jeg ha det". Helt riktig, og noen nye strikkede gensere var bare noe jeg måtte ha. Skal ikke akkurat klage etter som de var på salg. En vakker hvit, og en mørkeblå. ;)






Måtte også bare ha dette gråe skjørtet med strikket struktur og glidelås splitt. Og jeg elsker jo glidelås detaljer! Den strikkede strukturen gjør det røft og enestående, jeg har aldri eid et så rått skjørt. Det blir kult å style med singlet og skinnjakke.

Og jammen fant jeg ikke meg en ny bukse også. Nei, denne gangen ble det ikke bukse med hull, men med glidelås! (Haha).  Den sitter perfekt, er svart men med glatt og myk overflate. Detaljene og overflaten på den gjør at det er litt mer med den enn en vanlig svart bukse. Perfekt til strikkede gensere eller skjorter i alle farger.






Til slutt fant jeg denne vakkre maxi-kjolen i dus burgunder. Jeg rett og slett elsker basic maxi kjoler. I deilig bomullstoff og plaine farger. Denne gangen ble det en med halvlange armer. Blir bra på høsten når det blir litt kjøligere! Denne blir perfekt å style med et massivt halskjede og lange varme cardigans eller skinnjakke.





Men nå er det på tide å gjøre meg klar til kino med gubben: Ant-Man. Gubben reiser bort på fisketur imorgenkveld, og vi ser ikke hverandre mer etter i kveld i og med at han jobber dag og jeg jobber kveld. Derfor fant vi ut at vi måtte gjøre noe sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)