tirsdag, juli 07, 2015

Bonfire & Camping

Da er jeg tilbake i bloggenes verden etter ett utrolig koselig opphold på selstad, hos mine foreldre. Tanken min var jo å oppdatere bloggen underveis, men slik gikk det bare ikke. Da batteriet på mac'en døde, ble den glemt og hver minutt ble brukt til hygge med familie og kjente. Og det synes jeg var helt greit. Jeg sitter nå på en haug av bilder fra en flott uke i nordland jeg har lyst å dele med dere. Etter som det er en haug av bilder, bokstavelig talt, blir jeg nøgd til å dele den opp i flere innlegg. Men det går da vel greit? :)


Formen er litt skrall, da jeg kom hjem til Trondheim med betente bihuler og slapphet som sitter godt i kroppen. Til tross for det har jeg idag fått pakket ut og begynt å vaske turklær og diverse. 

Med en så herlig gubbe som jeg har, som har handlet suppe og appelsinjuice, satser jeg på å komme meg rimelig fort. Jeg vil jo aller helst få utnyttet den siste ferie uka, ikke ligge på sofaen...!




Uansett, vi får starte på'an igjen der jeg forlot dere forrige gang - på vei til Hornesset. Som er et idyllisk feriested litt avsideliggende fra bygd og trafikk. Det finnes en del hytter der, og er ellers ett populært turområde. 

Her har man solen lenge utpå kvelden, fine sandstrender mellom bergene og en utrolig vakker utsikt. Jeg angrer absolutt ikke at vi valgte å legge turen hit. Heldig med været var vi også! Den skumle "første" teltturen endte opp med å bli et minne for livet!







Jeg måtte jo selvfølgelig tipse Linn-Eli og Jørgen om at vi skulle dit, og at de bare måtte komme å grille pølse med oss om de ville. Noe de selvfølgelig sa ja til, og lille søte Elina fikk være med. 

Det ble bålkos og grilling av pølser for oss voksne, mens lille Elina var opptatt med å teste ut smaken på sand og skjell. Rett og slett en utrolig koselig måte å hygge seg på når man ikke har treftes på en stund. 








Bilder forteller mer enn ord her, se som vi koser oss da! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)