fredag, juli 24, 2015

Bildearkivet: Alcudia 2013

Året var 2013. Jeg var i påsken og hentet sommerklær hjemme hos foreldrene mine, før jeg måtte til England en siste tur. Da jeg var kommet hjem for godt fra mitt utvekslingsår i Wolverhampton var det bare 12 dager til avreise -  jeg skulle på min første sydentur.

12 dager å komme seg sånn høvelig på plass igjen. 12 dager å treffe igjen venner og shoppe sommerklær. 12 dager med nervøsitet og mindre bekymringer. Og det var 12 dager hvor jeg gledet meg innmari til å koble helt av på stranda. For jeg var sliten. Samtidig var jeg veldig spent på hvordan det ville bli å dra på ferie med gubbens familie. Og gubben hadde spøkefullt truet med at han skulle forlate meg alene med svigermor.





Men, hele turen gikk innmari bra! Hvis man ser bort fra at vi ble sittende på flyplassen og vente på bagasjen fra flyet vårt som bare "forsvant", og endte opp med å være på hotellet kl 5 om morgenen. Og det faktum at jeg glemte ladderen til kameraet!

Det ble en kort dupp før vi alle sto opp, shoppet frokost og forfriskelser til stranda før vi ruslet ned dit. Ah, det var en deilig følelse. Glovarme solstråler på kroppen. En god bok i hånden. Verdens beste gubbe på siden av meg. Livet var satt på pause.








Utover uken ble det stranden om formiddagen før det ble middag på kvelden. Jeg og gubben spiste både med resten av familien og litt alene. Vi måtte jo ha oss en sydendate også. Hele reisefølget fant fort sin favoritt restaurant med ypperlig service.

Vi slappet selvfølgelig også av ved basengkanten og spiste på restauranten på hotellet. Det ble sene kvelder med drinker før vi trekte oss tilbake og spilte kort på verandaen. Vi koste oss utrolig mye på denne turen, og da hjemreisedagen kom var vi begge enige - 7 dager var alt for kort. ;)








<3

Follow

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)