tirsdag, juli 28, 2015

A light in bronze

Dette er IKKE reklame/sponset.



Jeg har fått meg ny lampe! Eller, det vil si at jeg har kjøpt meg en ny lampe. Jeg har siklet på den i fra det øyeblikket jeg viste vi skulle få den inn i butikken, og det er en stund siden. Men endelig er den her, flott arbeidslampe i skikkelig ordentlig shiny bronsje. Den er så vakker!

Den passer perfekt på det modifiserte arbeidsbordet vårt, som også er fra IKEA. Lampen har en integrert LED lyskilde som gjør at det ikke er noe pære som må skiftes ut og den dreger mindre strøm. Alle monner drar, og om vi ikke sparer så mye strøm på å bare ha ledlamper her i heimen så er jeg likevel sikker på at vi sparer litt. Og litt er bedre en ingenting.





Lyskilden er også veldig behagelig, så lenge du ikke med vilje stirrer rett inn. Det vil si at den ikke blender i fra siden. Den gir ett flott og fokusert lys der jeg vil ha det. Lyskilden er også relativ varm i farge, iallefall i forhold til den lampen jeg hadde fra før av.

Jeg er lykkelig! De som kjenner meg godt vet hvor glad jeg er i bronsje. Jeg har vært litt skeptisk til hvordan bronsje er å ha sammen med gult og andre farger jeg har i hjemmet, but no more! Og jeg skal fortsette å integrere bronsje. ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)