søndag, juni 28, 2015

Packing clothes for strange weather

God søndag!

Tipper det er mange trøndere som nyter solværet ute idag. Jeg er nokk en gang inne, denne gangen på grunn av pakking. Jeg har funnet klær jeg har glemt og vaske, samt det som er vasket og har blitt tørt skal brettes og legges på plass. Jeg er da dog snart ferdig med å bestemme hva som skal være med og ikke. Det er jammen ikke bare bare å velge hva jeg skal ha med meg når det er så mye jeg er glad i, og jeg vet hvor varierende været i hjemkommunen kan være. 

Det er meldt til dels pent vær de første dagene, men regn resten. Til tross for regnskyer på langtidsværvarselet er det meldt gode temperaturer, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Så her blir det med både strikkegenser, bukser, shorts, kjoler og skjørt. Det er bare det at når man må pakke så variert så blir det så himmla mye. Haha. Gubben kommer nå hjem i fem-tiden og han har sikkert noe fornuftig å komme med når det kommer til pakkingen min. 




Jeg må bare nevne at jeg farget øyenbrynene mine for litt over en uke siden. Helt glemt det, men oppfrisket fargen litt i går kveld. Jeg farget dem for første gang i fjor sommer og kommer vel til å gjøre det hvert år - det er jo så praktisk. Ikke bare slipper jeg å fylle inn brynene og gjøre dem mørkere hver gang jeg sminker meg. Jeg slipper å bekymre meg for å gni bort farge, eller å svette det bort under tur/trening. I tillegg vil brynene alltid være "klar", og fjeset mitt ser litt mer fullkommen ut selv uten sminke. Perfekt om sommeren!

Neste gang dere hører fra meg så er jeg enten på toget eller hjemme hos mamma og pappa. Vi får se! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)