torsdag, juni 04, 2015

hjemmetrening og hjemmerot

Hei og god kveld :)

Jeg har vært litt dårlig på å blogge denne uken, og det er mye grunnet jobb og at jeg er litt ekstra sliten denne uken. Noen uker er bare sånn. Jeg merker at energinivået går fortsatt mye opp og ned. Noen uker har jeg masse, mens andre uker har jeg ikke fullt så mye. Andre dager kan jeg være sliten men få en kule av energi senere på kvelden. Litt rart. Denne uker er jeg rett og slett sliten fordi jeg ikke er vandt til å jobbe så mye tidligvakter. Vi mennesker er glade i vaner, og jeg tror kroppen min rett og slett har tilpasset seg å jobbe kveld. Likevel, har det vært utrolig godt å ha noen dager der jeg har vært ferdig kl 15 og vært hjemme i rimelig tid. Jeg er dog mer effektiv hjemme om jeg har formiddagen fri.


Og angående energi kule fikk jeg en over meg her i ettermiddag da jeg sa til meg selv at "nei, hadde du planlagt å trene så får du bare hive deg rundt.". Jeg slo på musikken og kastet matta på gulvet og begynte med lumberjacks og diverse for å få opp hjertepumpa. Litt artig må man jo ha det også, så slengte kameraet oppå det flotte tørkestativet med flere etasjer og knipset noen bilder.

De gale har det godt eller hva? Jeg vet ikke med dere, men med å fjase rundt slik hjemme eller mentalt i hodet rett før trening på senteret, så klarer jeg å motivere meg selv. Selv om jeg skulle være aldri så tung i kroppen. Litt tull og tøys hjelper ;)





Jada her er det katteleker, hdmi kabler og ledningsforgrener, og diverse rot litt her og litt der. Jeg orker å rydde på formiddagen, men sliter med å finne orken til det når jeg kommer hjem av jobb. Og energikula ble som sagt brukt til trening. Når det gjelder hjemmetrening så synes jeg det er greit å kjøre øvelser på kjernemuskulatur. Samt prøve ut øvelser man kanskje ikke tørr å gjøre på ett treningssenter for første gang. Jeg koser meg rett og slett, får hørt på min musikk for full guffe og blir holdt med selskap av pusene.

Men nå er det på tide å krype i seng.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)