mandag, juni 01, 2015

Bronze you said?

God kveld. Jeg sitter her i sofaen med en kopp varm sjokolade i hånda og hører på vinden herje utenfor. Det er på nippet til å være skikkelig høstvær ute, selv om det er sommeren vi venter på. Men jeg kjenner jeg ikke bryr meg så alt for mye, denne jenta skal finne senga om ikke så alt for lenge. Å stå opp kl 6 for å sykle til jobb, for så å jobbe 8 timer, sykle til trening og så hjem igjen tar på. Jeg er så heldig at gubben lagde pasta bolognese før han dro på jobb, så det var bare for meg å koke spagetti da jeg endelig kom hjem. Og gubbens bolognese er bare så god!




Men det jeg ville fortelle dere denne gangen er at jeg har fått meg ny telefon. En Sony xperia Z3 i kobber for å være presis. Jeg trodde at overgangen fra iphone og iOS til ett annet merke og android skulle bli veldig merkbar og stor, men den var overraskende liten. Jeg trodde og jeg skulle savne iPhone utseendet veldig. Så langt er jeg bare veldig fornøyd og har ikke savnet den gamle iphonen i det hele tatt. Det var litt vemodig å ta farvel med en telefon jeg har vært og fortsatt er så utrolig fornøyd med. Men det var på tide. 



Og nei, det var ikke kobber fargen som vant meg over. Selv om den er en kjempepluss etter som jeg elsker kobber. Det var nok vanntetthet og 20 megapixel kamera som gjorde at Z3 vant mitt hjerte. Jeg trenger en telefon som tåler litt ruskevær. Den dagen jeg kan jogge igjen blir nok denne telefonen med på mange ruskeværsturer. Ikke minst er den flott å ta med seg på turer, spesielt fjellturer, der været er for dårlig til å ta med speilreflekskameraet. 

Jeg ønsket også meg en større skjerm. Jeg merket veldig godt at jeg myste mye på den lille iPhone skjermen. Jeg var sjalu på hvor bra og flott instagram var på gubbens Z2. Jeg er veldig glad i instagram, og større skjerm betyr større bilder. Jeg ville også ha større skjerm fordi jeg bruker telefonen min til alt, spesielt til å lese og svare på epost og planlegge dager i kalenderen. 



Svarer telefonen til forventningene? Åh, ja <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)