torsdag, juni 25, 2015

Alenemor i helgen

God torsdag da, folkens!

Da var alenehelgen til meg og pusene i gang. Jeg er fri for gubbe, og pusene er fri for "fal", men vi skal da klare oss. For pusenes del blir det mye kvalitetstid med "mol". Så får vi se da om jeg kanskje kan lokke jentene på besøk en kveld. Men det mangler ikke på ting å gjøre, jeg har tross alt en del å gjøre før gubben og jeg reiser opp til Nordland på mandag. Klær må vaskes, tursko må gjøres fri for sand, pusene skal børstes silkemyke, og ikke minst skal jeg pakke meg ferdig slik at når gubben kommer hjem på søndag kan jeg hjelpe han. 


Så jeg sitter her å lurer på hva jeg skal ta fatt på først.  Jeg rekker jo å få gjort noe fornuftig før jeg har treningsdate med V. kl 16.30. Selv om xbox og Dragon Age 3 frister, tror jeg at jeg skal spare det til i kveld. Jeg og gubben er jo vant til å nesten ikke se hverandre i løpet av en dag, så det er vell ikke før i kveld jeg kommer til å kjenne på at han skal være borte i helgen. 

Og det er da det kommer til å være ekstra godt å ha pusene rundt meg. For det er betryggende å vite at man ikke er helt alene. Det hjelper mye i mot å bli husredd, noe som jeg hadde kommet til å blitt om jeg ikke hadde hatt pusene. Og det er godt å tenke på at jeg har to pelsklumper til å passe på at jeg ikke blir for ensom om natten. Jada, jeg tror vi kommer til å klare oss helt fint!


1 kommentar:

  1. Tenk at det er ikke lenge til du kommer :-) jeg gleder mg masse

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)